sobota, 15 marca 2014

Książka i nowe doświadczenia

http://www.rw2010.pl/go.live.php/PL-H6/przegladaj/SMjQw/kuchnia-organiczna-prosta-smaczna-i-zdrowa.html?title=Kuchnia%20organiczna.%20Prosta,%20smaczna%20i%20zdrowa.&ref=30
 
 
Dostaję od Państwa maile z pytaniem jak kupić moją książkę. Dzieje się tak, mimo, że wystarczy kliknąć dowolne zdjęcie okładki książki na tym blogu, w tym powyższe, by znaleźć się na jej wydawniczej stronie. Z wiadomości, które dostaję wynika,  że wydawnictwo (RW2010), w którym zamieściłem nowe wydanie "Kuchni organicznej" nie daje wystarczająco przejrzystej informacji na koncie książki o sposobie jej pobrania. Rzeczywiście, nawet ja mam trudność, by na wydawniczej stronie książki doszukać się informacji (również po włożeniu książki do koszyka), że muszę najpierw zarejestrować się jako użytkownik wydawnictwa, by dopiero potem móc kupić książkę.  Sam, żeby ją tam opublikować musiałem zarejestrować się i utworzyć zwyczajne konto użytkownika. W związku z tym, także i ja jestem w sytuacji klienta, który dopiero orientuje się tak naprawdę czy pomysł na udostępnienie Państwu mojej książki za pośrednictwem tego wydawnictwa okaże się trafiony, czy raczej zatopiony...
 
Być może trzeba będzie poszukać nowego miejsca dla mojej książki. A może ktoś z moich Czytelników ma jakąś propozycję?  
 
 

Brak komentarzy: